رادمهر
فقط پارساااااا
پارسا
آراد قشنگه
رادمهر راحت تو دهن آدم نمیچرخه بگه
سه تایی اش اسم هایی هست که من دوست دارم 😍😍😍😍
خیلی قشنگن😍
منم میخا اسم پسرم بزارم رادمهر
رادمهر
رادمهر
اراد اوله رادمخر دومولی پارسا اصلا خوشم نمیاد
پارسا همیشه مده
رادمهر
اسمپارسا خیلی شیک و اصیل هستش.....
منم بین رادمهر و پارسا موندم😕
آراد
به نظر من آراد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.