سلام دوستان بین آراد و رادمهر و پارسا کدوم قشنگ تره؟

۱۵ پاسخ

رادمهر

فقط پارساااااا

پارسا

آراد قشنگه
رادمهر راحت تو دهن آدم نمیچرخه بگه

سه تایی اش اسم هایی هست که من دوست دارم 😍😍😍😍
خیلی قشنگن😍

منم میخا اسم پسرم بزارم رادمهر

رادمهر

رادمهر

اراد اوله رادمخر دوم‌ولی پارسا اصلا خوشم نمیاد

پارسا همیشه مده

رادمهر

اسم‌پارسا خیلی شیک و اصیل هستش.....

منم بین رادمهر و پارسا موندم😕

آراد

به نظر من آراد

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری