۴ پاسخ

اصلا خودسر قرص رو قطه نکنیاااا مال منم مثل شماس
تا اخر بارداری باید مصرف کنیم چون قطع کنیم نجومی می‌ره بالا و سقط میاره خدایی نکرده

نه خب برا اثر قرصه منم از ۳.۹۸ اومد رو ۰/۴۴ دکترم گفت همون دوز مصرف کن

منم دوماه پیش ۱۰ بود دکتر گفت هرروز قرص بخور شد ۰.۵ گفت خوبه قرصا را مثل قبل روزی یکی بخور

شاید خطای ازمایشگاهی باشه یکی از این دو مورد
بنظرم باز تکرار کن
مثلا من تجربه خطا ازمایشگاهی رو پلاکت داشتم متاسفانه

سوال های مرتبط