۴ پاسخ

پسر من وقتی دلش درد میکنه شیر نمیخوره فقط شیشه میخوره

فقط دلیلش همینه که گفتم راه حلش هم فقط همین قطره هسته بهش بده خوب میشه فکر می‌کنی تو دهنش شیر هسته ولی نه اینا برفک هستن

نه عزیزم تو دهنش نگاه کن احتمالا برفک های سفیدی زده بچه دهنش شلیده به قول ما
یه قطره نستات بگیر بهش بده خوب میشه

راهکار
اول سه قطره در هر سوراخ های بینی
دوشیدن شیر برای کم شدن جریان شیر
وسط شیر خوردن بلند کردن به مدت 2 دقیقه به خاطر این که شیر از معده به روده منتقل شود
بعد از شیر خوردن 20 دقیقه روی شانه گذاشتن
تخت شیب 30 درجه داشته باشد و بدون بالشت باشد
بین چانه و سینه فاصله باشد
روزی سه بار حوله ی گرم روی شکم گذاشتن
روزی سه بار دور ناف با روغن زیتون یا مام رول میرابل دورانی به سمت جهت عقربه های ساعت ماساژ محکم در حدی که یه کم فشار بیاد
البته دکتر خیر اندیش گفته روزی دو بار دور معده و ناف با روغن زیتون در حد 10 دقیقه آروم ماساژ بدیم
قطره آد هم حتما بدون اسانس باشه وگرنه رفلاکس رو شدید تر می کنه

سوال های مرتبط