شکر ریختن تو فرنی

۱۰ پاسخ

شکر خوب نیست ، نباتم نزن شیر خشک بزن

چیزی ک نیاز نیست بریزی

یکم نبات یاخرمابریز
شکرخوب نیست

عزیزم گوگل‌سرچ میکنی مگه؟

پوره میوه قاطی کن شیرین میشه شکر خوب نیس

نبات یا خرما بریز

من میریختم

شکر نزن عزیزم به جاش موز یا سیب بزن
یا یه نخود نبات

خرما یا موز بریزی خیلی دوست دارن

شکر که خوب نیست نبات بزن

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی