۶ پاسخ

نترس اگ بالا نیاورد خوبه درجا نزار بخابه خطرناک

دختر منم یه بار افتاده

پسر منم چند وقت پیش افتاد نگران نباش،فقط تا یکساعت نزار بخوابه اگر دیدی خیلی بیحاله یا استفراغ میکنه ببر دکتر

دختر من دوبار افتاده تا الان😔

چیزی نیست نگران نباش تازه اولشونه ک هی بیوفتن

پسر منممم

سوال های مرتبط