۵ پاسخ

من دااااغونم لگن درد شدید گاهی یعنی نمیتونم دو قدم راه برم و همین واژن درد 😪

سنو ندادی جدیدا
من سنو دادم دو سه روز پیش گفت رو دهانه رحمت فشار هست استراحت مطلق داد الان هم درد واژن دارم

😥😥اییی

منم دارم چندهفتس بارداری قبلیم اصلا ایننجوری نبودم

وای دیگه نگو من که میمرم زنده میشم

سوال های مرتبط

مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی