۷ پاسخ

منم درد واژن دارم وقتی شبا پهلو به پهلو میشم پدرم درمیاد یا وقتی میشینم بلند میشم 🤦🏻‍♀️🥺

وای منم خیلی درد واژن دارم حس میکنم استخونای اون قسمت خورده

چجوریه دردت؟

فقط شیاف پروژسترون

درد واژن یآ استخون واژن ...اگه استخون واژن هست و بچه اولت هم باشه طبیعی هست این در الان دیگه شروع میشه چون استخون لگن از هم فاصله میگیره و سر بچه میره تو لگن برای امین واژن درد داری

و این درد ماه‌ها ادامه داره🙂 من از هفته ۲۱ دچارشم
هیچکاریش نمیشه کرد
جنینت سفالیکه با سر فشار میاره به رحمت
تو ماه آخر واقعا گریه میکنی چون سنگین تر شده و غیرقابل تحمل...

ب من شیاف داد دکتر

سوال های مرتبط