منم درد واژن دارم وقتی شبا پهلو به پهلو میشم پدرم درمیاد یا وقتی میشینم بلند میشم 🤦🏻♀️🥺
وای منم خیلی درد واژن دارم حس میکنم استخونای اون قسمت خورده
چجوریه دردت؟
فقط شیاف پروژسترون
درد واژن یآ استخون واژن ...اگه استخون واژن هست و بچه اولت هم باشه طبیعی هست این در الان دیگه شروع میشه چون استخون لگن از هم فاصله میگیره و سر بچه میره تو لگن برای امین واژن درد داری
و این درد ماهها ادامه داره🙂 من از هفته ۲۱ دچارشم
هیچکاریش نمیشه کرد
جنینت سفالیکه با سر فشار میاره به رحمت
تو ماه آخر واقعا گریه میکنی چون سنگین تر شده و غیرقابل تحمل...
ب من شیاف داد دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.