وقتی اولین بار نی نی رو گذاشتن بغلتون چه حسی داشتید؟؟

۱۱ پاسخ

من کل سختیای این ۹ماه رو به عشق اون لحظه تحمل کردم🥲🥲🥲🥲

وااای منم به عشق اون لحظه این روزارو میگذرونم
کاش زود برسه 🥹❤️

عالی هیچ وقت فراموش نمیکنم
انشالله بتونم این سری روهم به خیرخوشی تجربه کنم

چه سوالی بغض کردم🥹🥹
هم بدنیا اومدنش برام غریبترین حس دنیاست هم دلم میخواد زودتر برسیم به اون روزا🥹

تو دلم میگفتم خب دیدمش حالا ببرش اونطرف میخوام بخوابم 😅 وحشتناک خوابم میومد و ماما اصرار داشت همین الان شیرش بده

منم خیلی بش فکر کردم....فک کنم آدم گریه اش بگیره خیلی🥹🥲بنظرم بهترین لحظه ایه که یه خانم میتونه تجربه کنه

ایشالله به زودی تجربش کنم با کمک خدا

ارامش مطلق. انگار روح و ذهن و قلب خالیه خالی و جز شما دوتا هیچکس تو دنیا نیس🥹ی حس توصیف نشدنی

تموم دردام تموم شد ولی حس خیلی خوبی داره ایشالله به موقع تجربه کنی

ایشالله زایمان کنم میام میگم🥹✨️🩵

روز شماری میکنم ک حسش کنم🥹🥺

سوال های مرتبط