چرا هربار می‌شینم پامیشم احساس میکنم سر بچه توی واژنمه🫠😐

۶ پاسخ

منم دقیقا همینطورم

خوبه که چون سربچه اومده تولگن

تو هفته ی تو که دیگه این باید عادی باشه
من از ۲۴ هفته این حس رو دارم

منم
مخصوصا وقتایی که میرم دستشویی ایرانی

منم همینطورم مخصوصا راه ک میرم

من خیلی وقته این‌حسو دارم.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری