۷ پاسخ

این ک انگار خیلی بافت اش فشرده اس و پف نکرده

موادت هم دمای محیط باشه، تخم مرغ و وانیل و شکرو اینقدر هم بزنی که کرمی و کشدار بشه،ظرفتم حین کار دورگیری کنی،بقیه موادو در حد مخلوط شدن هم بزن، از آردت یه قاشق برداری به جاش نشاسته ذرت بزنی، 3 بار آردتو الک کنی

بله میشه زعفران هم زد ولی اخر سر که همه مواد و هم زدی،راز خوب سدن کیک رعایت اندازه مواد و هم زدن حسابی تخم مرغ و شکر و ارد شیرینی پزی و رسیدن به دمای اتاق شیر

اینم دستور یه کیک عالییییی

تصویر

ایی مایع چیه ریختی روش🫤

این بافتش .طعمش که خیلی خوب دراومد

تصویر

اول اینکه باید موادت هم دمای محیط باشه
دوم اینکه موادت تازه باشه خصوصا پیکینگ پودر

تصویر

سوال های مرتبط