این ک انگار خیلی بافت اش فشرده اس و پف نکرده
موادت هم دمای محیط باشه، تخم مرغ و وانیل و شکرو اینقدر هم بزنی که کرمی و کشدار بشه،ظرفتم حین کار دورگیری کنی،بقیه موادو در حد مخلوط شدن هم بزن، از آردت یه قاشق برداری به جاش نشاسته ذرت بزنی، 3 بار آردتو الک کنی
بله میشه زعفران هم زد ولی اخر سر که همه مواد و هم زدی،راز خوب سدن کیک رعایت اندازه مواد و هم زدن حسابی تخم مرغ و شکر و ارد شیرینی پزی و رسیدن به دمای اتاق شیر
اینم دستور یه کیک عالییییی
ایی مایع چیه ریختی روش🫤
این بافتش .طعمش که خیلی خوب دراومد
اول اینکه باید موادت هم دمای محیط باشه
دوم اینکه موادت تازه باشه خصوصا پیکینگ پودر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.