۹ پاسخ

برای منم‌خیلی درد میگیره خیلی بده دردش

واای منم دقیقا اینجوریم موقعی ک میخا بلند شم یا از این پلو ب پلو دیگ شم

تنها نیستی

من از ۱۸ هفته درد شدیدی تو کشاله رون سمت چپ و واژنم دارم البته فقط موقع حرکت و جا به جایی
باورتون میشه حتی تو خوابم تکون میخورم از دردش بیدار میشم خسته شدم

و منم اتفاقا همین مشکل رو دارم بدجور کشاله ران وکمرم درد میکنه طوری که شبها نمیتونم تو رختخوابم جابجا بشم واقعا خدابهمون صبر بده

سلام گلم منم اینجور بدجوری کشاله ران هام و ناحیه تناسلیم درد میکنه ب قدری ک نمیتونم بچرخم تو جام بلند بشم یا بشینم بدجوری عضله هام میگیره از دردش گریه میکنم در کل طبیعیه میگن دکترم گف طبیعیه لگنت داره باز بزرگ میشه داسه همین

عزیز دلممم منم اینجوری بودم طبیعیع

منم اینجوریم

من از حالا این دردو دارم

سوال های مرتبط