با این نفخ شکم چ کنیم حالا😫


#نفخ#بارداری#بارداری#بارداری#بچه#پوشک

۵ پاسخ

دايمتيكون بخور

بجز تحمل کردن چاره ای نیست و سعی کن غذا یی گه نفخ داره نخوری گلم

هیچی والا داغون شدیم😂🤦‍♀️

وای منم دارم خیلی بده

تحمل🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وچهارم بارداری