خب بچه تو لگن میشه دیگه من تازه شکمم اومده جلو
ولی واقعا خیلی پقتا نفخه ٫ من قبل بارداریم شکم داشتم یه کوچولو ٫ مخصوصا زیر شکم ٫ و وزنم ۷۲ بود و چون یکسره ورزش میکردم اصلا نمیذاشتم ژنتیک شکم داره خانوادم بروز کنه ٫ ولی الان چون جفتم پایینه فعلا نمیتونم ورزش کنم به خاطر اون وزنم زیاد رفته بالا شدم ۷۹ ٫ شکمم یه کمش از وزنم اومد جلو ٫ یکمش از بچه ٫ یکمشم از نفخه بعضی وقتا ٫ 🤪🤪🤪
منم باابنکه ۱۱ هفتمه ولی شکم دارم سر بچه اولمم همبن بودم🥰
متاسفانه به عده از کسانیکه ریختن تو گهواره فقط میخوان بیخودی از دیگران ایراد بگیرن
مثلاً یه بنده خدایی عکس شکمشو گذاشته بود
بعد یه آدم بیشعور اومده بود نوشته بود این هیکل من باشه خودمو میکشم 😐الان مثلاً این حس بدو منتقل کرد به اون آدم دیگه حالش خوب شد ؟
وااای گل گفتی تا بنای حرف بزنی بگی شکم داشتن و نداشتن جفتش طبیعیه اصرار دارن ن توی هفته شما شکم نیست و نفخ و فلان
من خودم هر دوبار داری دوقلو دارم بارداری اول تا ماه پنج اصلا مشخص نیست دوتا هستن و کم بود شکمم ولی یهو ترکید این بارداری ی مقدار شکم داشتم ولی از هفته ۱۱ به وضوح شکمم بزرگ شده و هرکسی میبینه میگه نکنه باز دوقلو بارداری
من ک میگم کاش شکم درنیارم😐دوس ندارمممممممم🤣🫠
خواهر منم شکمش اخرا معلوم شد بچشم ۳.۳۰۰ بود وزنش ای کاش منم وقتی حامله شدم شکمم زیاد گنده نشه
منم شکمم هیچ تغییری نکرده وزنمم همونه 😂 بچه تا ۴ ماه فک کنم وزنی نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.