من ۱.۵سالش بود خیلی راحت و تدریجی ازش گرفتم ، دخترخالم ازش پرسید پستونک نمیخوری؟ گفت من بزرگ شدم دیگه😂
الان بزرگ شدن پستونک دیگه خوب نیست ولی دخترمنم خیلی وابستست بعداز عمل قلبش ازش میگیرم الان بگیرم خیلی گریه میکنه واسترس میگیره براش خوب نیست
کلا مکیدن خوب نیست براشون
پسر منم پستونک میخوره شدیدا بهش وابسته س ۲۴ساعت تو دهنشه
بله بنظرم
آره رو حرف زدنش تاثیر داره .ولی شیشه رو من میدم
پوشک دوسالش ک شد خودش میگف پی پی دیگ منم دیدم امادگی داره استقبال کردم سر ی هفته اوکی شد 😁
پسر منم داره هنو🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.