۴ پاسخ

ان تی زیاد دقیق نیس انومالی اره

دکتر من گفت گفت توس سونو نزد حتی گفت ۱۰۰ درصد ولی خوب من گفتم وایمیستم تا انومالی بعدش میگم

مال منم گفتن جنسیت نینیمو پسر...البته دکترم ننوشت تو برگه سونو

بله دختر دومم به منم گفت جنسیت رو من سونوگرافی سه بعدی رفته بودم البته

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱ سالگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱ سالگی
مامان آراد و تودلی👻 مامان آراد و تودلی👻 ۱ سالگی