ان تی زیاد دقیق نیس انومالی اره
دکتر من گفت گفت توس سونو نزد حتی گفت ۱۰۰ درصد ولی خوب من گفتم وایمیستم تا انومالی بعدش میگم
مال منم گفتن جنسیت نینیمو پسر...البته دکترم ننوشت تو برگه سونو
بله دختر دومم به منم گفت جنسیت رو من سونوگرافی سه بعدی رفته بودم البته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.