دوستان ازمایش۲۴ هفته. کسی بیمه داشته باشه. با بیمه یا ازاد؟؟؟؟

۴ پاسخ

اگه آزمایشگاهه قرار داد با بیمت داشته باشن همون لحظه کم میشه ولی اگه قرارداد نداشته باشن بهت فاکتور میدن

برو بهداشت نامه میده رایگان میشه

خودم با بیمه سلامت
بیمه سلامت دارم

ازمایش ۲۴هفته چیه؟

سوال های مرتبط

مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری