کیا بچشون بریچه منتظرن سفالیک شه؟
عجب حس بدیه.😪😪😪

۱۳ پاسخ

نی نی من 38هفته چرخید نگران نباش میچرخه انشاالله

تکون هاش کجا حس میکنی؟؟

برای منم بریچه بچه اولم طبیعی بودم دکترم گفت تا ۳۸هفته ۴روز صبر میکنیم بعد سونو بده اگه نچرخیده بهت نامه سز میدم

من امیدوارم ک چرخیده باشه و سفالیک شده باشه

بریچ بود ۳۵ هفته سونو دارم سفالیک شده

بریچ خیلی خوبه که

دخترا ورزش هس ورزش کنید بچه بچرخه

برای منم بریچه از۲۰هفته بریچه

مننننن😭😭😭

من آرزو دارم بریچ شه😫

من منتظرم بریچ شه🤣

من😭😭بچه قبلی طبیعی بوده این بچم بریچه و هنوز نرچخیده

مننننننننن🥲🥲🥲😭😭

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۳ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۲ ماهگی