سلام مامانا برا دختر چند هفته بودین نینی تون بدنیا اومد

۸ پاسخ

به منم دکترم گفته هفته 37 باید سزارین بشم

یه دخترم ۳۷هفته ویکی دیگه ۴۰هفته به دنیااومدزمانش روخدامشخص میکنه

37هفته 4 روز

۳۸ دقیق

40 هفته و 4 روز دردم شروع شد

من ورزش نکرده بودم و پیاده روی هم نداشتم هیچ مشکلی هم نبود و دهانه رحم بسته بسته بود خیلی دیر باز شد موقع درد انقباض منظم داشتم و توی بیمارستان بستری شدم نزدیک ۲ روز ۳۷ هفته و ۶ روز درد انقباضمم شروع شد ۳۸ هفته و ۱ روز به دنیا اومد

۴۱ بدون هیچ گونه درد و انقباض مجبور ب سزارین شدم

فردا دنیا میاد ۳۷ هفته و یک روز

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری