به منم دکترم گفته هفته 37 باید سزارین بشم
یه دخترم ۳۷هفته ویکی دیگه ۴۰هفته به دنیااومدزمانش روخدامشخص میکنه
37هفته 4 روز
۳۸ دقیق
40 هفته و 4 روز دردم شروع شد
من ورزش نکرده بودم و پیاده روی هم نداشتم هیچ مشکلی هم نبود و دهانه رحم بسته بسته بود خیلی دیر باز شد موقع درد انقباض منظم داشتم و توی بیمارستان بستری شدم نزدیک ۲ روز ۳۷ هفته و ۶ روز درد انقباضمم شروع شد ۳۸ هفته و ۱ روز به دنیا اومد
۴۱ بدون هیچ گونه درد و انقباض مجبور ب سزارین شدم
فردا دنیا میاد ۳۷ هفته و یک روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.