چون اسی ب لبنان حمله کرده
مذاکره حضوری تو سوئیس لغو شده
ولی خب متن تفاهم نامه رو امضا کردن جف رئیس جمهورا
منتها مجتبی خامنه ای امروز ی پیام داد ک مشخص بود خیلی راضی نیس و گف ک پزشکیان این کارو انجام داده و گف ک آمریکا زیادع خواهی کنه لغو میکنیم
از طرفی فککنم وزیر اقتصاد بود گف ک مردم فک نکنن اگر توافق سه و تحریم ها رفع شن وضعیت زنذگیشون اوکی میشه من قبل جنگ هم ی عالمه کسری بودجه داشتیم ک باید اونا رو درس کنیم
عملا گف ک ی گرونی عظیم در پیش داریم مجدد
خلاصه ک ...
چ توافق بشه چ نشه فرقی ب حال ما مردم ندارع
این مشکل باید ریشه ای حل شه
تا حوونای بیشتری تلف نشدن
کاش ایران سکوت نکنه دارن لبنان نابود میکنن شاید اندکی مر دم مخالف باشه که به لبنان چکار داریم ولی لبنان بخاطر ایران وارد این جنگ شد الان تنها گیر آورده لبنان داغون کردن بد لبنان ایران این شک نکنید توافق بایزید غیر ممکن ترین کار دنیاست
بنظر من که گرونی بزرگتری در راهه الان طلا و دلار اومد پایین ک گفتن ب خاطر توافقه و... ولی الان یه چن روز دیگه میرنن زیرش و میگن توافق لغو شد یهو طلا و دلار میره بالاتر از قبلنا و میگن گرونی ب خاطر اونه🥲🥲
چرت و پرت زیاد میگن اصلا اهمیت ندین زندگی کنین مردم و اسیر کردن
توافق و لغوش هیچی به نفع ما مردم نیست بالاییا خودشون دارن سیاست بازیشونو میکنن ما ملت هم هر روز فقیرتر میشیم
اره انگاری ادامه داره
مگه لغو شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.