توافق شد یان

۴ پاسخ

توی جنگ وضع از آتش بس بهتر بود.

چرا بخاطر لبنان و بیروت و حزبالله دارن خودشونو میکشن ؟؟؟دلیلش چیه واقعا نمی‌دونم ک میپرسم می‌خوام ببینم چرا ما فدای اونا میشیم؟؟؟

خبر مرگشون چقدر خار کردن این ملت رو
خود من ۹۰شب رو به خوبی و کامل تو خیابون بودم اونوقت اینا ..

نه نشده اسرائیل بیروتو زده امروز ایرانم میخاد جواب بده اسرائیل هم گفت ایران مارو بزنه بدجور میزنیمش

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۴ سالگی