توی جنگ وضع از آتش بس بهتر بود.
چرا بخاطر لبنان و بیروت و حزبالله دارن خودشونو میکشن ؟؟؟دلیلش چیه واقعا نمیدونم ک میپرسم میخوام ببینم چرا ما فدای اونا میشیم؟؟؟
خبر مرگشون چقدر خار کردن این ملت رو
خود من ۹۰شب رو به خوبی و کامل تو خیابون بودم اونوقت اینا ..
نه نشده اسرائیل بیروتو زده امروز ایرانم میخاد جواب بده اسرائیل هم گفت ایران مارو بزنه بدجور میزنیمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.