۳۱ تیر یا اول مرداد
منم تاریخ زایمان گهواره برام زده ۱۳ مرداد ، من قصد طبیعی دارم تا خدا چی بخواد ولی برای سزارین معمولا هفته ۳۸ عمل انجام میشه
من ۱۰ مرداد زده گهواره ولی نمیدونم کی دکترم نامه سزارین میده فردا میرم پیشش برام سونو وزن بنویسه
اوایل مرداد
اصولاً ده روز تا دو هفته زودتره
30تیرمییشع اصولا
برا من گهواره زده بود ۱۴ خرداد سزارين ۳ خرداد انجام دادم ۳۸ هفته ۳ روزم بود
من ۱۲ بود، ک گفت ۱۴ روز میاد جلوتر ۲۸ تیر زایمانمه
ب من گفنن اوایل مرداد
حساب کن ۳۸ هفته و ۳ روز باید تموم بشه برای سزارین
سزارین دو هفته جلوتر میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.