مامانا جنس بیسکوییتی برای تیر و مرداد گرم میشه؟

۶ پاسخ

آره ،من اصلا احساس میکنم برا پوست بچه مناسب نباشه

بله عزیزم گرمه من یدونه خوشم اومدگرفتم ولی برای آبان ماه اندازه میشه برای پسرم

تو تهران آره

آره گرمه

برا شهر شما شبا خوبه میشه استفاده کرد تو خونه هم خوبه

من که اصلا جنس بیسمویتی دوس ندارم

سوال های مرتبط