واقعا هم حس بدیه دیگه نرو اونجا درسته سخته ولی مجبوری بخاطر حفظ غرور و عزت نفست حتی اگه ششده یمدت
کی غدا ورست کرده بود
اگ رفتارشون یهویی اینجوری شده شخصه ک از چیزی ناراحت ن یا سوتفاهمی شده
بهتره از خودشون دلیل رفتارشون بپرسی
بعد تصمیم بگیزی ک چطوری باهاشون رفتارکنی
من خونه هیچ کدوم ازفامیلای خودم نمیرم نه من نه مامانم توخونه میشینیم دلمونم تنگ شد میریم ساحل میشینیم سعی کن نری و نیای همون بهتر بگن نمیاد نمیره ولشون کن بچسب به زندگیت
خوب نرو حسودی میکنن کلا بعضی آدما اینجورین باید بزنی لهشون کنی مگه ارث باباشون بالاکشیدی دایت دیگه چرا
ولی من اینو خیلی قبول دارم با فامیل دوری و دوستی کن بهتره
سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکسهاتون خاصتر و قشنگتر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفهای عکس 🎈 ماهگرد و تولد 🌹 یادبود و مناسبتها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیامهاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
@qabenoo
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.