خانما خیلی دلم بستنی میخادمیتونم بخورم؟؟

۹ پاسخ

بخور بابا چیزی نمیشه سخت نگیر

منم میترسیدم ولی امتحان کردم خوردم چیزی نشد.هندوانه هم خوردم خوشبختانه اوکی بود

مامان های عزیز چیکارکنم شیرم غلیظ قوام داشته باشه چون شیرم آب آب شده

والا من فردای زایمان نوشابه دلستر ماکارونی قرمه سبزی تخم مرغ هرچی فکر کنی خوردم البته نا کفته نماند من فقط یک ماه شیر داشتم 😅 بعدش خشک شد

مگه نباید خورد 🤔

بخور عزیزم

بستنی شیره من چندباره دارم میخورم الحمدلله چیزی نبوده

من میخورم که مشکلی نداره

من ک‌میخورم

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا ۱۳ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۹ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی