۵ پاسخ

نترس فقط ببرش دکتر همین ، دکتر دخترم میگفت دلواپس سرماخوردگی نوزاد نباش بیارش پیش خودم ،تقریبا یک ماهش بود دخترم

اگه از تو بینی اش صدا میاد
طبیعی هست

چون شیر خورده شیر تو خواب برمیگرده
می‌اد تو دهن و گلو دماغ
طبیعی هست
بجه رو رو تشک رفلاکس بخوابون
دشک رفلاکس تو نت سرچ کنی
یه دشک شیبدار هست

عزیزم بچه تا بزرگ بشه سرما میخوره خونسرد باش نگران نباش و اینکه اجازه نده کسایی که علائم سرماخوردگی دارن نزدیک بچه بشن چون سریع ویروسش منتقل میشه مراقبش باش زود خوب میشه

چه علائمی داره خودش؟

ابریزش بینی عطسه یا سرفه

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 مامان ܭوܢܚ݅وܠو🪽🤍 ۱۴ ماهگی