سلام دمکرده رازیانه کی بخوریم خوبه؟؟برا شیر

۳ پاسخ

صب با نبات بخور

آره بخور ب جای چای هم میتونی بخوری برای شیرت خوبه زیاد می‌کنه

برای شیر نمیدونم خوبه یا نه اما رازیانه محرک رحم هستش مواظب باش ی جا تو درست نکنه ی جاتو خراب کنه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۹ ماهگی
مامان مرسانا 👼 مامان مرسانا 👼 ۶ ماهگی