نفس تنگی دارم انگار یه وزنه گذاشتن رو سینم طبیعیه!

۴ پاسخ

منم داشتم رفتم بیمارستان بستریم کردن دو روز موندم

چک کن خودتو
ی آن اس تی بگیر حتما

طبیعی منم دارم
هم درد قفسه سینه هم نفس تنگی

آره خیلی طبیعیه فقط فشارتو چک کن

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم ۱۲ ماهگی