واژنم خیلی درد می‌کنه سنگینه بنظرتون برا چیع

۲ پاسخ

بخاطر بزرگتر شدن بچه هست

منم همینجوریم فکنم چون بچه اومده پایین
و طبیعیه فشار میاد.به رحم

سوال های مرتبط