۱۲ پاسخ

عزیزم انتی منم یه عددش کمی زیاد بود
گفت دوتا سلفری داریم یکی 15تومنه هست
یکیش نزدیک 6تومنه ولی مثل سلفری دقیق نیس
از دکترت میپرسیدی شاید داخل همون 6تومن نشون بده خیالتو راحت کنه

بالای ۳٠ سال هستی احتمالا
یا تو انتی مشکل دیدع

ازمایش nipt بده ، سلفری احتمال پاره شدن کیسه اب زیاد

عزیزم منم رو با داریم گفت عدد nt ریسک بارداری با خطر بالا زده برو بده.منم تمام مدارکم برداشتم پیش یه دکتر فوق تخصص همه رو نگاه کرد گفت برو هیچ مشکلی نداری.تو هم برو پیش یه دکتر دیگه که تخصصش خیلی بالا باشه ویزیت بشو .دکترا خیلی هاشون فقط استرس میدن

وای خدا چه زیاد😭

من عدد انتیم ۲/۶بود دکتر اینجا گفت ب احتمال زیاد باید برم امینو سنتز ولی رفتم اصفهان پیش فلوشیب خانم دکتر زارعان ک گفت بچم ۹۹ درصد سالمه و برای اون یک درصد ک خیالم راحت بشه‌ سلفری بدم و دادم و نیاز ب آمینو نبود خداروشکر

نمیدونم والا گفتن تو سرش کیسته تو قلبش لکه هست اکه مشکل سه تا باشه باید سلفری بدی که منفی اومد سقط منم ندادم

عدد انتی من بالا بود انجام دادم خداروشکر سالم بود ولی یادمه اون سالی که من حامله بودم دکترا واس همه مینوشتن که خداروشکر واس هممون سالم بود بیشتر خرج میزارن فقط. من سه سال پیش انجام دادم ۴۳۰۰ بود خواهرم سه ماه بعد داد ۵۳۰۰

نه بابا نده الکی هزینه بدی اونم اینقد جواب منفی بیاد هم گناه داره وقتی بچه جون داره بکشیش برای منم گفتن اما انجام ندادم گفتن بچه مشکل داره باید بدی گفتم الان که داره تکون میخوره مشکل دار باشه هم نمیکشم بچمو خدا هر چی بده راضیم و خداروشکر که بعد زایمان سالم بود

اگه عدد ان تی بالا بوده برای راحتی خیالت انجام بده و‌انشالله که میگن بچه سالمه حداقل دلت ارومه

مگه ازمایش nt مشکلی داشته که سلفری بدی؟ ببین بعضی دکترا همینطوری الکی میخوان خرج اضافه بزارن رو دستت چه ضروری باشه چه نه میگن برو بده. اگه ازمایش ان تی اوکی باشه نیازی به سلفری نیست.

ماشالابهشون چه ارزون بعدمیگن بچه بیاریدجمعیت جوان کمه

سوال های مرتبط

مامان آوین آیلین ❤️ مامان آوین آیلین ❤️ ۳ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان آوین آیلین ❤️ مامان آوین آیلین ❤️ ۳ سالگی