۱۵ پاسخ

بچه منم همینجوره با هیچ دارویی خوب نمیشه
بزارش تو پتو دو طرفشو بگیرین تکون بدین آروم میشه

بچه دل به هوا که بخوابونی بیستر گریه میکنه بچه رو بنداز رو‌دستت اروم میشه ،ی دکتر داخل اینستا نشون داد فیلم بود گفت دل به هوا تشدید میکنه بچه روبرعکس بنداز رو‌دستت بخصوص دست پدر که بزرگتر هست

اسفند دود زیرش شاید بچه چشم خورده یا ازاری شده خرافاتی نیستم واقعیته

بببن پاش نسوخته بچه رو شکم بگیر ببین آروم میشه بنظرم دلش درده چی خوردی چیز نفاخ مخصوصا حبوبات سبزیجات خام و دوغ چیزای گازدار اصلا نخوری

هر دارویی دوره درمان داره بزار چند روز بگذره بهش بده بهتر میشه ایشالا
حتما آروغشو بگیر موقعی که این حالتی میشه سعی کن بزور بهش شیر ندی اینجوری بدتر میشه اوضاع فقط سعی کن آرومش کنی دختر منم همینجوری بود فقط باید باباش بغلش میکرد راهش میبرد تا آروم بشه بخابه یه شب انقد گریه کرد تموم بدنم لمس شد از ترس ولی گذشت نترس سعی کن استرس نداشته باشی به بچه هم منتقل میشه

شیر خشک بهش بده شاید سیر نمیشه با شیرت

رفلاکس بالا آوردن شیر هس که بچه من داره کولیک هم گریه بی دلیل و ناگهانی. ساعتی
من از قطره کولیف استفاده میکنم اثر داره
و پارچه گرم رو شکم و اینکه بچه را به حالت نشسته. بعل بگیر کمرش به سبنه. ات بچسبه. و اروم بدنتو. تکون بده
ارامش خودت به بچه ارامش میده.
اینجوری اروم میشه

وای دختر منم دیشب همینجوری شد خیلی گریه کرد دیگه نفسش بالا نمیومد بردیم تو ماشین تا آروم شد و خوابید

کولیک داره
گریپ میکسچر استفاده کردم خوب بود
ماساژ شکم
ورزش دوچرخه
ماشین سواری
اینا رو امتحان کن آرومش میکنه
دوره ای داره باید صبور باشی تا بگذره

رفلاکس نیس عزیزم بچه از رفلاکس اینجوری که گفتی گریه نمیکنه کولیک داره فقط ببرش توی ماشین دورش بده تا اروم بشه یخوابه وگرنه درمانی دیگه ای نداره باید اندام های داخلیش شکل بگیره تا خودش بتونه اروم بشه

ما از عطاری بادیان می خریدیم دم می کردیم و دو سه قطره چکان پر ب دخترم می دادیم بهتر میشد

رفلاکس انقد باعث گریع نمیشع
کولیک داره ک یه ساعتی میگیره
ببری تو ماشین اروم میشه یا صدای جاروبرقی سشوار پلی کنی
کولیف بخر بهش بده

شیر خشک میخوره یل شیر مادر؟

چه دارویی بهش داده؟

کولیکشم هست عزیزم
شکمشو ماساژ بده تا یخورده آروم‌شه

سوال های مرتبط