تب .سرما خوردگی ‌نوزاد .
همگی جواب بدید

تصویر
۸ پاسخ

من خواهرم تو اموزش و پرورش
ميگن براي بچه مدرسه دولتي نزديك خونشون بهترين گرينه س
من مهد و پيش ١ خصوصي فرستادم
ولي پيش٢ مدرسه دولتي نزديك خونمون ميخوام

من دقیقن همین شرایط شما رو دارم.غیر انتفاعی ثبت نامش کردم.یه مقدار خودمون اذیت میشیم ولی خیالم راحتتره اینحوری

خودم مدرسه دولتی میرم قبلا هر کلاس ۲۰ ۲۴ ، نفر بودن از وقتی که همش تعطیل میشه اولیا میگن وقتی انقد تعطیل میشه چرا پول غیر انتفاعی بدیم، دولتی ها بالای ۳۰ نفر شدن، مدرسه امسالم کلاساش نزدیک ۴۰ نفر بود،
فرق نداره مدرسه غیر انتفاعی هم مریض میشن، کافیه یکی مریض باشه از هم دیگه میگیرن، بستگی به رسیدگی معلم داره ، ولی من هر سه تاشون رو غیر دولتی ثبت نام کردم، بچه هام رو میگم

من دولتی نوشتم فعلا ۲۰نفرن
پارسال کلاس پسرم ۱۵نفر بودن با اینکه مهد گرونتری نسبت به بقیه بود همش مریض میشد

اگه از لحاظ مالی مشکلی نداری غیر انتفاعی چون با مشکلی که دخترت داره اگه هر دو کلاس فصاشون در یک حد باشه ولی اونیکه ۳۵ نفره تعداد بیشتر هست و احتمال مریضی هم زیاد و سیر مریضی خیلی طول می کشه تا از کلاس خارج بشه
و اینکه امسال احتمال اینکه مجازی باشن خیلی هست اینم در نظر بگیر

اگر پیش دبستانی هست دولتی میفرستم چون احتمال مجازی زیاده
ولی اول باشه به هرحال خصوصی فقط هم بخاطر جمعیت پایین وگرنه امتیاز خاص دیگه ای ندارن

واي چه بد توو كلاس از همه كوچكتر ميشه
ميخاستم بگم حتما ببر دولتي سركوچه تون ولي ميگي بد مريض ميشه
اگر يدونه بچه داري و شرايط رفتن دنبال رو داري بذار خصوصي خوب
هرروز بهش امگا٣بده بادكترش حرف بزن دو سيسي اينا
سيستم ايمنيش تقويت ميشه

راستی نیمه اولی هم هشت ۳۱ شهریور دنیا اومده

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🦄 مامان دلوین 🦄 ۵ سالگی