اای جونم یعنی ۳۶پرکرده بودین؟
ممنون از راهنمایی تون
سلام بچها کسی هست بچش تو۳۶هفته بدنیا اومده باشه؟؟؟؟
اره ۶ماهش بزارپربشه عزیزم ۴خیلی زوده مگه دکترش تشخصیص بده که شیرت سیرش نمیکنه یا رفلاکس داره معدش
اول اینکه 4 ماهگی زود مگر با تشخیص پزشک
دختر من رفلاکس داشت دکتر از پایان 5 ماهگی اجازه داد
و اینکه بیسکویت هیچ ارزش غذایی نداره، دیگه حداکثر بذار وقتی چیزی نیست بدی
براش فرنی و حریره و سوپ و... درست کن
بدترین غذا برا شروع بیسکوییت هس و ۴ماه خیلی زوده
نه خیلی زود عزیزم
از ۶ماه و سعی کن از فرنی شروع کنی
تا شش ماه تموم نشه نمیشه به بچه چیزی داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.