دکترش باید بگه که از کی باید غذای کمکیو شروع کنی معمولا ی سری بچه ها بخاطر رفلاکسشون دکترا میگن از ۵ ماهگی باید شروع بشه غذای کمکی
دکتر ب دختر من گفت از۴ ماه چون وزنش کم بود
دکتر ب دختر من گفت از۴ ماه چون وزنش کم بود
بعضیا همینجا میگفتن از ۴ ماه شروع کردن ..دیگه دکترش باید بگه
نه از ۶ماه
از ماه ۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.