۱۱ پاسخ

اصلا امید ندارم دگ امروز زدم منفی شد واقعا عصابم خورد شد خسته شدم دگ از اقدام

منم امروز زدم اینجور منفی شد 😓ماه پیش چهارم شدم اما گهواره زده دو روز ب موعد ،مارک بیبی چکت چیه؟ من با مدیکور زدم منفی شد 😭

غصه چی رو میخوری آخه 🥺 من الان سه رو تاخیر داشتم بی بی چک زدم هاله خیلی خیلی کم انداخته
بزار از موعدت بگذره خب 🥲
ان‌شاءالله که باردار باشی

من دو روز به موعد و دوروز بعد موعد منفی شد سه روز بعد موعد مثبت شد

زوده خیلی منم قبل موعودم زدم منفی بود بعدش یکهفته بعد مثبتت

منم امروز بی بی چک ویتا ساین زدم اول همینطوری یک خط پررنگ بود.بعد ۳ دقیقه هاله انداخت.دوباره بعد ۲ -۳ دقیقه هاله پاک شد.یعنی چی؟؟؟

منم همینطور منفی شدم😭😭

زوده یه هفته دیگه یزن

بعد تاخیری بزن
ولی فک کنم یه چیزی میبنم

خب عزیزم باید از موعد بگذره

عزیزم هنوز مونده شاید سه روز دیگه مثلا مثبت بشه الان زود زدی و خودتو ناراحت کردی

سوال های مرتبط

بدون نام بدون نام قصد بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
فرزانه فرزانه قصد بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری