۳ پاسخ

بچه بودم می خوردم عااالی بود

من به بچه شش سالم و دوازده سالم میدم برای اشتها و وزن گیری ولی برا نوزاد نشنیدم

مناسب نوزاد نیستا

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی