عزیزم من بچم سه کیلو دنیا اومده ،هنوزم دارم سایز صفر میبندم ،مارک مای بیبی
من سایز۱ مارک مای بی بی گرفتم به گفته ی بیمارستان چون سایز ۰ برای زیر ۳ کیلوعه سایز ۱ برای ۳تا۵ کیلو
سایز یک بگیر صفر کوچیکه
صفر نگیر برا نوزادای نارسه و برا پسر بچه هم کوچیکه،،حتما یک بگیر مارک مای بیبی
عزیزم ۰ برای بچه های نارسه..فکر کنم زیر ۲۵۰۰..۱ باید بگیری ۱ بسته
اونم برای خودت..معمولا بیمارستان خودشون میدن
صفر نگیر روش زده نوزادان نارس زیر ۳کیلو
بچه معمولا بیشتر از ۳کیلو هس وزنش
۱ بگیر مای بیبی خوبه
اره صفر یک بسته برای بیمارستان لازمه مای بی بی فقط صفر داره
منم نگرفتم صفر باید یکی بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.