۷ پاسخ

عزیزم من بچم سه کیلو دنیا اومده ،هنوزم دارم سایز صفر می‌بندم ،مارک مای بیبی

من سایز۱ مارک مای بی بی گرفتم به گفته ی بیمارستان چون سایز ۰ برای زیر ۳ کیلوعه سایز ۱ برای ۳تا۵ کیلو

سایز یک بگیر صفر کوچیکه

صفر نگیر برا نوزادای نارسه و برا پسر بچه هم کوچیکه،،حتما یک بگیر مارک مای بیبی

عزیزم ۰ برای بچه های نارسه..فکر کنم زیر ۲۵۰۰..۱ باید بگیری ۱ بسته
اونم برای خودت..معمولا بیمارستان خودشون میدن

صفر نگیر روش زده نوزادان نارس زیر ۳کیلو
بچه معمولا بیشتر از ۳کیلو هس وزنش
۱ بگیر مای بی‌بی خوبه

اره صفر یک بسته برای بیمارستان لازمه مای بی بی فقط صفر داره
منم نگرفتم صفر باید یکی بگیرم

سوال های مرتبط