۵ پاسخ

عزیزم این فرمول نرمال وزن گیری اما بچه ها باهم فرق دارن

تصویر

وقتی به دنیا میان شروع میکنن به وزن از دست دادن تا ۱۵ روزگی باید حداقل به وزن تولدشون رسیده باشن
بیشتر باشه که بهتر

۳۰۰گرم اضافه کرده بود
برای شما چقدر

دختر من ۳۷۰۰ دنیا اومد که کم کرد شد ۳۴۰۰
۱۵ روزگی هم شده بود ۴۱۰۰

عزیزم شما سایز صفر لباس برا بچتون چند دست لباس خریدین!؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا قلب 🩵 مامان دوتا قلب 🩵 ۳ ماهگی