خانما مگه واکسن یک سالگی هم داریم ؟

۳ پاسخ

بله دوازده ماهگی و بعدش هجده ماهگی

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا

هزینه فقط و فقط ۵۰ هزار تومان

@qabenoo

بعلههه

بعد تولد یکسالگی باید ببری بزنی واکسنشو

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۱ سالگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی