من بچه بودم داشتم فک کن ۱۱ سال پیش عالی بود خدایی لنووو
من مجرد بودم داشتم اون موقع ۵۰۰ خریدم ۱۲ سال پیش عالیه برای من سیمکارتم میخوردم الانم دارن شارژرش خرابه درست کنم بدم پسرم
این مدلشه؟؟
قدیمی هست ولی مارک خوبیه
من پنج سال پیش 500 گرفتم واسه ما سیمکارت نمیخوره
لنووو در کل مارک خوبیه. مدلشو بزن تو گوگل یا بده چت جی بی تی قیمتشو در بیاره
از الان تبلت بدی دستش زود نیس ؟؟
اصلا تو بازار دیگه نیست این مدل
ولش کن قدیمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.