۲۲ پاسخ

چه عمه ای .خدا قسمت ماهم بکنه😃

دردو بلای عمه پسرت بخوره تو سر عمه پسرم😂😂

زنده باشن همچین عمه هایی✌🏻

درخواست میدی گلم من پرم🥹

حدودا پونزدع تومن من برا تولد پسرم داداشم ماشینش خرید

۲۵تا۳۰ هست

من از اسباب بازی کورش اینستا سفارش دادم پارسال5میلیون الان نمیدونم چقد شده

خدا بده از این عمه ها🤣🤣

عجب خواهرشوهر خوبی داری

خدا بده از این عمه ها 😂مبارکش باشه

۲۰ ایناس

این مگه اسباب بازی نیست

چه عمه ایی. انگار خاله‌ست

من خریدم ۱۵ البته مدل کراس

خدا عمه اشو حفظ کنه انشالله
خداروشکر همچین عمه هایی وجود دارن

دمش گرم بابا عمه پسرما تولدشو‌ تبریکم نگف🤨

20-25شده

مبارکش باشه
قدرش بدون

وووییی چه خوشگله😍😍😍 من دلم خواست بشینم با پسرت برم دور دور😁😁😂

20یا 25,فک کنم

کمشه ۱۰ ۱۵ هست دگ اگرشارژیه

من۱۹ خریددم

سوال های مرتبط