دارم واسه تشکیل قلب میرم میشه دعا کنین واسم خیلی استرس دارم🤦‍♀️😭

۱۱ پاسخ

شکرخدا منم تشکیل شده بود الان ۶هفته و ۲روزم

منم امروز میرم برا همدیگه دعا کنیم

منتظر خبر خوبت هستیم🤲

ایشالا ک‌خوشحال برگردی خونت

واست صلوات فرستادم انشاالله صدای قلب قشنگشو بشنوی

انشاالله تشکیل شده عزیزم منم انشاالله شنبه میرم

تشیکل شده عزیزم مطمئن باش

عزیزم برات دعا کردم با خبر خوش بیای برای منم دعا کن 🥺

ان شاءالله تشکیل شده گلم منم دعا کن این ماه باردار باشم❤️

چرا استرس برووو دختر قلب قشنگش حتما تشکیل شده🥰

چشم چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان آرتا🍃🥹 مامان آرتا🍃🥹 هفته پانزدهم بارداری