۶ پاسخ

هنوز باز چند هفته داری تا انموقع ۳کیلو بیشتر بچت خودتو اذیت نکن اضافه وزنی ک داری بعدش کم‌کردنش پدر درمیاره

بادوم درختی بخور و عناب میگن به وزن گیری بچه خیلی کمک می‌کنه
بعد گوشت کبابی یعنی کباب برگ بخورید تاثیر داره ماه آخر من بادوم میخورم وزن بچم خوب بود

نه گلم خوبه وزنش درحد دویست گرم کمه بچه من بدنیا اومد ۲۵۰۰ عالی بود وزنش بزرگ بود

من که هرکار کردم همونجور نرمال و ظریف رفت جلو با اینکه خونرسانی و تغذیه عالی بوده و من و همسرم وزنمون ۳۵۰۰ دنیا اومده بودیم

هیچ کاری نکن من تازه بهم نگفتن وزن کمه صدکم ۴۴ بود خودمو جر دادم ماه اخر با غذا و مکمل هایی که چهل تا داروهانه باید میگشتی پیدا کنی خودمم ۱۸ میلو اضافه کردم اخرم با ۲۸۵۰ به دنیا اومد خورد تو ذوقم

وزن واقعا به ژنتیک ربط داره

دختر من 38 هفته با وزن 2800 دنیا اومد، درکل من خیلی برام مهم نبود چون زایمان کردنشم هست🤕🫡

سوال های مرتبط