خانوما ناهار چی بزارم برا دخترم

۶ پاسخ

من برای خودمون ماهی پلو و شوید گذاشتم میتونم از اون برنجش جدا بدم بهش؟؟ ماهی ندم؟؟

والا میخوام سوپ درست کنم با گوشت چون هیچی ب غیر سوپ نمیخوره

عدسی

من گوشت گذاشتم بپزه باابش کته بذارم براش چون متاسفانه خودگوشتو اصلا نمیخوره

مگه غذای سفره نمیدی

من که تخم مرغ و سیب زمینی گذاشتم ابپز شه دیشب سوپ خورده

سوال های مرتبط

مامان نیهان 🩷 مامان نیهان 🩷 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۱ سالگی