مال منم گاهی اینجوری میشه چون گاهی بد سینه میگیره. اون سفیده را بترکونی خوب میشه
مال منم همینطور شده بود اینقدر درد میکرد یکیش که اصلا دلم نمیخواست از اون شیر بدم . دو سه روزه خوب شد . کرم شقاق سینه هیدرودرم میزدم بهش و مرتب با شیرم خیسش میکردم
واااای مال منم همینطور شده بود بعد سه چهار روز خودش خوب شد
شقاق زده شیر خودتو بزن روش
پماد شقاق سینه ماتیلدا خیلی خوبه
منم همینجور شدم یکم فشار دادم مایع سفید که خالی شد دردشم تموم شد جوش هست
ماله منم داره زخم میشه شیرخشک نمیخوره شانس من
از بس مکیده اینجوری شده پماد بگیر بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.