من ساعت ۹ شب رفتم بستری شدم
ساعت ۱۲ دوز پایین امپول فشار واسم تزریق کردن که خداروشکر بدنم جواب داد بعد قطعش کردن دوباره ۶ صبح کم کم دوز امپول رو بیشتر کردن
ازمایشاتم رو همون شب گرفتن خون و ادرار بود
تقریبا ساعت ۱۰ صبح دردام شروع شد ساعت۲/۵ظهر زایمان کردم
از ۴ سانت ماما همراه کاملا مثل یه خواهر کنارته تا اخر زایمان
خانم سلحشور یه خانم جوونه.منو زیر دوش اب گرم برد ورزشم داد موقع انقباضات تنفس رو یادم داد با توپ ورزشم داد دو تا روغن داشت که کمرمو ماساژ میداد شونه هامو ماساژ داد ماساژ پرینه با روغن برام انجام داد
۳۵۰۰ واسه ماما همراه واقعا ناچیزه .من فکر میکردم ماما همراه ضروری نیست ولی واقعا مثل خواهر کنارم بود
سلام گلم خوبی؟ من هنوز زایمان نکردم 🫠🤰🏻 ۴۰ هفته و ۳ روز هستم...
گفتن تا سه شنبه اگر زایمان نکردی، آمپول فشار رو امتحان میکنیم، دهانه رحم کاملا بسته ست...
شما که تجربه آمپول فشار رو داری، میشه از تجربهت بگی عزیزم؟
من فقط نگران اینم که جنین مدفوع کنه 🥺
من همیشه میبردمش کلینیک پهلوان تو کیانپارس دخترمو
پیش ی متخصص خاص نمیبردم😅
دکتر جمشید صفدریان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.