۶ پاسخ

الان؟؟؟!!!😳😳😳😳

خیلی زوده عزیزم ولی خب تصمیمتو گرفتی انگار
فقط آمادگی کثیف کاری خونه رو داسته باش واصلا سرش داد نرن یادعواش نکن چون خیلی زوده برا سنش استرسی میشه
یه مایعات بهش بده ببرش دستشویی آب بگیر بهش جیش که کرد براش دست بزن تشویقش کن
بعدازغذام ببرش برای پیپی و چندبارتشویقش کن

چه جالب یعنی قشنگ میگه جیش دارم؟

یکم دیر نیست ؟

بزار لااقل ۱۸ماهگی

الااان؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فرح جون🥰♥ مامان فرح جون🥰♥ ۲ سالگی
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی