۱۹ پاسخ

الهی عزیزم خوب میشه نگران نباش تا فردا بادش کمتر میشع

ببرش دکتر حتما

وایه من

شربت سیتریزین
پماد اریترومایسین
اول ببرید دکتر...

وای الهی بگردم
اگه کالاندولا داری مدام بزن ولی تو چشمش نره
یا پماد کالامین براش بخر اگه میتونی

ببر دکتر ناناز خانومو

الهی بگردم دختر خوشگلم

با چای ولرم و پنبه مرتب دور چشاش و..پاک کن هی تکرار کنی بهتر میشه

عزیزم😭

الهی کمر پشه بشکنه

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزهر تومان
@qabenoo

الهی بگردم
اگه پشه ست یه سری ژل برای نیش پشه هست از داروخانه میتونی بگیری ولی بدجاییه بایدمواظب باشی تو چشمش نره
بهتره ببری دکتر

وای عزیزم خودش خوب میشه قربونش برم این شاید جای نیش زنبوره

قندمممم😍😂
چون اولین بارش بود احتمالا

وویی مطمئنی پشه بوده؟🥲
زنبوری چیزی نبوده؟

ببرش دکتر ما که دکتر نیستیم،الهی بگردم 🥲

ببردکتر الهی بگردم

ببرش دکتر

الهی بگردم چ بد نیش زده

سوال های مرتبط