۳ پاسخ

عزیزم من ۸ جلسع کلاس رفتم پیش خانم ناوی نژادو.... کلینیک سبز خیابان صاعب روبه رو دکتر افتخار یزدی امروز اگ دوس داری بیا کلاس ساعت ۶ برگزار میش باهاشون صحبت کن من خیلی تحقیق کردم

سلام من رفتم مطبشون هم برا کلاسا ثبت نام کردم هم ماما گرفتم پاساژ سیب طبقه ی دوم اسم مطبش مهرمادری برا ماما همرام خانم احمدی رو انتخاب کردم برا دوستامم رفته تعریفشو زیاد شنیدم

من می‌خوام برم پیش زارع

سوال های مرتبط

مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 هفته سی‌وششم بارداری