عزیزم من ۸ جلسع کلاس رفتم پیش خانم ناوی نژادو.... کلینیک سبز خیابان صاعب روبه رو دکتر افتخار یزدی امروز اگ دوس داری بیا کلاس ساعت ۶ برگزار میش باهاشون صحبت کن من خیلی تحقیق کردم
سلام من رفتم مطبشون هم برا کلاسا ثبت نام کردم هم ماما گرفتم پاساژ سیب طبقه ی دوم اسم مطبش مهرمادری برا ماما همرام خانم احمدی رو انتخاب کردم برا دوستامم رفته تعریفشو زیاد شنیدم
من میخوام برم پیش زارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.