منیکم عدس قرمزوسینه ی مرغ وورمیشل گذاشتم براش پخت،میکس کنم بدم بخوره
واسه اولین بارموزدادم خورد،خوشش اومد
من بیشتر سوپ درست میکنم با کته.
داخلشونم یا گوشت ماهیچه چرخ کرده یا بلدرچین یا بوقلمون با هویج و بروکلی سیب زمینی و گوجه .
بعد یا جو دو سر پرک یا کینوا یا بلغور گندم میریزم چون ذائقه بچم ترشیه بعد بهش لیمو ترش میزنم میدم
من دیشب گوشت پختم حسابی میکسش کردم یکم فرنی پختم ریختم تو فرنیش
امروزم یکم از گوشته مونده بود میخام کته بپزم باهاش بدم بخوره
هرچی خودتون دارید بی نمک بردار براش😂
من گوشت گذاشتم برای خودمون دیگه تو همون آب یه کیسه درست کردم برنج ریختم انداختم توش
یه تیکه مرغ بذار و هویج و سیب زمینی بعد پوره کن
ماکارونی با نخود فرنگی و گوشت چرخکرده
من زرده تخم مرغ با سیب زمینی کمی کره دارم درست میکنم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.