۴ پاسخ

به همه علام میکنم اعصاب ندارم سر به سرم نزارید😂

میرم تواتاق دروروخودم میبندم🥲

میگم الله اکبر

نفس عمیق میکشم
چشمامو میبندم
روی کاغذ مینویسم چرا اعصبانی هستم
از دخترم و شوهرم فاصله میگیرم که خشمم رو روی اونا خالی نکنم

سوال های مرتبط